nieruchomości

Jak kupiłem dom z działką i komórami w 2007 płaciłem podatku rocznego- 530 zł a 2014 już 900 zł grunty zdrożały 3 razy z 0,16 na 0 ,36 to chyba kara za zamianę ugoru w piękny ogród, a podatek za komórki szkoda gadać z 4,00 zł na 5,60. Za takie budynki ogóle nie powinno być podatku !! Jak się mieszka na wsi- gdzieś trzeba trzymać węgiel, drzewo,narzędzia. To jest rozbój w biały dzień-mieszkam w gminie JAKTORÓW mazowieckie i co roku ciśnienie wyżej mi skacze jak widzę nakaz płatniczy! W całej europie osoby fizyczne = zwykli mieszkańcy nie płacą podatku od nieruchomości jeżeli to jest ich jedyna nieruchomość, płaci się od drugiej lub od firmowej. A u nas każdy musi płacić od wszystkiego niby jesteśmy w unii a jednak nie. Na zdrową logikę, jeżeli państwo wymaga opłaty za jedyne mieszkanie - dom w którym się mieszka - to powinno też zagwarantować prawnie możliwość zarobienia ma to myto. Bo tak to sensu nie ma. Wpłatę będą chcieli mieć od razu w styczniu żeby mogli szaleć. Kolejne uderzenie w Kowalskiego. Po co podatek za coś zaco się juz raz zapłaciło - może pomyśleć o zniesieniu podatku. Niesiołowski wczoraj w TVP info mówił, że unia zapewnia nam dobrobyt. Nie rozumiem dlaczego tak szybko chcecie co za interes w tym macie że trzeba tak szybko płacić? za mało macie ? One są są tak wysokie że aż się nie dobrze robi, na myśl że trzeba płacić. Żebyście choć za te podatki każdemu kupili nawóz do ogrodu,albo przekopali lub co kolwiek zrobili zrozumiała bym za płacę podatek . Ale to jest czysty biznes dla nierobów na premie wysokie , za to że ja marchewkę sobie posadzę żenada ze zniewoleniem każdego Kowalskiego- robią co chcą podnoszą ile chcą a Kowalscy nie mają wyjścia i muszą dać bo macie nas w ręce. I tak się robi biznes. JEDNEMU ZABIERZE - NIEROBOM DA. Bo nie rozumiem co to podatek od tego co ja kupiłam ja przy tym muszę chodzić ,robić sprzątać , i podatek za coś za co zapłaciłam a wy nawet kwiatka nie posadziliście ,

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

skuteczne

kopać